tisdag 6 mars 2012

Tjällossningen 2012

Hej!
 
Nu har Tobias Aili i TURE tagit tag i TUREs resa till Tjällossningen i Örebro! Eventet ligger ute på facebook men direkt kontakt och anmälan kan även göras till Tobias (se info nedan).
Följande information ligger på eventet på Facebook:
Ture skall åka till Tjällossningen i Örebro 13-15 april. All information ni behöver finns på www.tjallossningen.com, kort info från hemsidan:
 
I slutet av mars-början av april så lossnar tjälen i Örebro.
För att hjälpa till och för att fira in våren anordnas Tjällossningen.
I år kommer Tjällossningen att vara den 13-15 april uppe på Campus Örebro Universitet.
Då samlas studenter från hela Sveriges land för att spela brännboll, leka lekar, umgås och festa in våren.

Anmälan kommer att vara bindande f.o.m 11 mars dvs står det att ni KOMMER den 11e så ska jag ha cash. Anmälan i sig sköter jag under 14-15 mars.

Priset ligger på 390 kr och skall sättas in på clearingnr:8105-9 kontonr:74 400 054-8
-->LÄMNA HELA ERT NAMN SOM KOMMENTAR ANNARS VET JAG INTE VEM SOM BETALT!<-- Betalningen måste ligga hos mig senast 21 mars.
Resan ned är inte inräknad i priset, utan kommer ske vid ett senare tillfälle i samarbete med LMT (Liten Men Tuff)

Jag kommer behöva lite information för att kunna genomföra anmälan (Förnamn, Smeknamn, Efternamn) också personnummer(ÅÅMMDD-xxxx), ev specialkost
samt hur många år ni har varit på Tjällossningen.
Informationen skickar ni till Tobias.Aili@hotmail.se
 UTAN DENNA INFORMATION KAN JAG INTE ANMÄLA ER

Om ni har några frågor så kan ni kontakta mig på 0763-906109 så hjälper jag till så gott jag kan!
Hälsningar Tobias Aili
TURE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar